Centrum voor Diagnostiek en Behandeling
Centrum voor Diagnostiek en Behandeling
  • Contact volwassenen en ouderen
  • Procedure Behandeling
  • Afspraak maken
  • Behandelaar
  • Kwaliteit
  • E-health
  • Cliënten
  • Specieke behandelingen
  • Cliënt Tevredenheid
  • Vergoedingen Generalistische Basis-GGZ
  • Praktijkvoering
  • Privacy A.V.G.
  • A
  • A
  • A

Praktijkvoering

Praktijkwaarneming                                                                                                                                                                                                                                                                

Bij acute zorgbehoefte is het meest wenselijk dat U z.s.m. contact opneemt met Uw huisarts/huisartsenpost/Eerste Hulp ziekenhuis.      

  • Bij kortdurende afwezigheid van de behandelaar zult U als cliënt persoonlijk,  telefonisch of per mail hiervan tijdig op de hoogte gesteld worden . Er zal binnen de praktijk – samen met U- een passende oplossing gezocht worden.
  • Bij langduriger afwezigheid (bijv. ziekte,  sabbatical) zal eerst binnen de praktijk een oplossing gezocht worden. Blijkt dit niet mogelijk, dan zullen collega GZ-psychologen binnen het samenwerkingsverband PSY-Zorggroep Noordelijke Maasvallei hiervoor benaderd worden. In overleg met U als cliënt zullen afspraken gemaakt worden. Collega GZ-psychologen confirmeren zich bij de uitvoering van de waarneming aan de kwaliteitscriteria van de beroepsverenigingen NIP en  LVVP.

(Verklaring Praktijkvoering zie link: www.psygroepmaasvallei.nl )

Algemene voorwaarden

De algemene betalingsvoorwaarden welke bij het eerste contact overhandigd worden en ter inzage liggen in de praktijk geven u als cliënt een duidelijk beeld van de voorwaarden waaronder een behandelovereenkomst tussen u en de behandelaar tot stand komt. De hier gestelde voorwaarden zijn op alle werkzaamheden, uitgevoerd vanuit het CDB ,  van toepassing.

Klachten procedure

Het CDB werkt geheel volgens de beroepsethische regels en beroepscodes van de beroepsverenigingen NIP.   Als u een klacht hebt over uw behandelaar of behandeling is het belangrijk om dit rechtstreeks mondeling of schriftelijk aan te geven en allereerst samen met Uw behandelaar te bespreken.
Klachtenformulier

Als u er samen niet uit komt, dan kan overwogen worden de hulp van een Mediator hiervoor in te roepen. U kunt tenslotte met uw klacht ook terecht bij de beroepsvereniging NIP.
Klachtenregeling NIP

  • Contact volwassenen en ouderen
  • Procedure Behandeling
  • Afspraak maken
  • Behandelaar
  • Kwaliteit
  • E-health
  • Cliënten
  • Specieke behandelingen
  • Cliënt Tevredenheid
  • Vergoedingen Generalistische Basis-GGZ
  • Praktijkvoering
  • Privacy A.V.G.

Adresgegevens


Centrum voor Diagnostiek
en Behandeling
Zeelandseweg 27A
5453 RS Langenboom (N.Br.)
Telefoon: 0486-431003

KvK-nummer: 17218842
BIG-nr. 89049539725
Lid NIP, VEN

Gezondheidsinformatie

Autisme-PDDNOS  
ADHD  
De Psychoposter  
Dwang obsessieve compulsieve stoornis 
EMDR 
Gedrags- en cognitieve therapie 
Jongeren en psychische problemen 
Kinder/jeugdpsychotherapie  
Nuttige links   

Oefeningen  
Zelftests 

Soms loopt het (l)even anders
 Soms loopt het (l)even anders

© 2025 Centrum voor Diagnostiek en Behandeling -
  • Privacyverklaring
  • Cookiewetgeving
  • Beheer